نحوه شستشو فرش ها

نحوه شستشوی فرش در قالیشویی به خصوص قالیشویی های مکانیزه که از دستگاه های قالیشویی استفاده میکنند، برای اکثر مخاطبان و مشتریان جذاب است. از این رو سعی کردیم در این مقاله فیلم هایی از کارخانه برای شما تهیه کنیم که راحت تر بتوانید مراحل شستشوی فرش در کارخانه را ببینید و راحت تر اطمینان کنید.

نحوه شستشوی فرش در قالیشویی نسبت به این که فرش شما ماشینی یا دستباف باشد فرق میکند و اکثرا برای شستن فرش ماشینی از دستگاه و مکانیزه استفاده میشود و برای دستباف ها اکثرا دستی صورت میگیرد که مشکلی رخ ندهد.

مرحله اول شستشوی فرش به صورت اتوماتیک

در این فیلم مشاهده خواهید کرد که فرش ماشینی  12 متری را داخل دستگاه قالیشویی کرده و آب و کف با فشار وارد آن شده، و با برس های ویژه شستشو میشود و در آخر فرش لول شده از دستگاه بیرون می آید.

مرحله دوم قالیشویی با دستگاه

در این فیلم مرحله بعدی را مشاهده میکنید که چطور فرش به صورت لول شده کاملا تمیز و کامل بیرون می آید و پس از آن به راحتی قابل حمل میباشد.

مرحله سوم : آبگیری

در این قسمت همانطور که میبینید فرش ها بعد از شستشو از دستگاه که لول شده بیرون آمده است ، داخل دستگاه آبگیر قرار داده میشود و همانطور که میبینید در آنجا کاملا آبگیری میشوند و آماده برای مرحله خشکشویی میشوند.

مرحله چهارم: فرش های آبگیری شده

در این مرحله همانطور که مشاهده میکنید، فرش از دستگاه آبگیری بیرون آمده و کاملا آب داخلش بیرون کشیده شده و دیگر آبی از آن چکیده نمیشود و آماده برای رفتن به اتاق خشک کن میباشد. ممکن است در شستشوی فرش دستباف را در برخی موارد از این نوع شستشو استفاده نکنیم.

مرحله پنجم: انتقال فرش ها به گرمخانه

مرجله بعدی ، بعد از آبگیری کامل فرش ها از دستگاه به صورت لول شده خارج میشود و با چرخ به سالن گرمخانه انتقال داده میشود، گرمخانه سالنی است که فرش ها از میله ها سقف آویزان میشود.

مرحله ششم : خشک کردن فرش ها

مرحله آخر که فرش ها در سالن گرمخانه از طریق میله ها که در فیلم میبینید آویزان میشوند و حرارت داده میشود و در زمان مشخص فرش ها را خارج کرده و لول شده به همراه کاور تحویل داده میشود.

Document
سفارش آنلاین
تماس فوری 📞